Αρχική

/

Πάντα δίπλα στον πελάτη / Πάντα δίπλα σας και μετά την αγορά σας

Πάντα δίπλα σας και μετά την αγορά σας

Αν αγοράσω ή μου κάνουν δώρο ένα προϊόν από εσάς και αλλάξω γνώμη μπορώ να το επιστρέψω ή να κάνω κάτι άλλο;
 
Προκειμένου να μπορέσουμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για εσάς, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία Κωτσόβολος μέσα σε δύο (2) ημέρες από την ημέρα που θα παραλάβετε το προϊόν καλώντας τους συναδέλφους μας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών internet στο 2102899999 (επιλογή 5 στο τηλεφωνικό μενού).
Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 21:00 και το Σάββατο 09:00 - 20:00. Πατήστε εδώ αν χρειάζεστε επιπλέον πληροφορίες για την πολιτική μας σχετικά με επιστροφές και αλλαγή γνώμης των πελατών μας.

 

Αν παραλάβω μια συσκευή ή ένα άλλο προϊόν που δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε πού θα πρέπει να απευθυνθώ;
 
Προκειμένου να μπορέσουμε να δώσουμε την καλύτερη δυνατή λύση σε όποιο πρόβλημα προκύψει για εσάς, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας τους συναδέλφους μας από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών internet στο 2102899999 (επιλογή 5 στο τηλεφωνικό μενού).
Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 21:00 και το Σάββατο 09:00 - 20:00. Πατήστε εδώ αν χρειάζεστε επιπλέον πληροφορίες για την πολιτική μας σχετικά με τις επιστροφές για προϊόντα που θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση.

 

Αν κάτι από αυτά που αγόρασα από εσάς παλαιότερα χρειαστεί επισκευή, τί είναι αυτό που πρέπει να κάνω;

Για να δώσουμε την καλύτερη δυνατή λύση σε όποιο πρόβλημα προκύψει θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας τους συναδέλφους μας από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών internet στο 2102899999 (επιλογή 5 στο τηλεφωνικό μενού).

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 - 21:00 και το Σάββατο 09:00 - 20:00

ΑΠΟΔΟΧΗ

Στο kotsovolos.gr χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία πλοήγησης. Θέλω να μάθω περισσότερα