Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις - Κωτσόβολος
Είμαστε εδώ για εσένα
Αναζήτησε με λέξεις κλειδιά αυτό που ψάχνεις
ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ KOTSOVOLOS.GR
Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής είναι οι εξής:

  1. Με Courier - εταιρεία ταχυμεταφοράς (μικρά σε όγκο και βάρος προϊόντα)
  2. Με το δίκτυο διανομής της αλυσίδας Κωτσόβολος (προϊόντα μεγάλου όγκου)
  3. Με μεταφορική εταιρεία (προϊόντα μεγάλου όγκου και για περιοχές που δεν καλύπτονται από το δίκτυο διανομής των φορτηγών της εταιρείας Κωτσόβολος)
  4. Να παραλάβετε από το κατάστημα της επιλογής σας σε 30 λεπτά από τη στιγμή που θα πραγματοποιήσετε την ηλεκτρονική παραγγελία σας μέσω της πρωτοποριακής μας υπηρεσίας μας Collect@Store.
Όλους τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής μπορείς να τους βρεις εδώ.
Μόλις βρεις το προϊόν της επιλογής σου και πατήσεις "ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ", το site μας θα σου εμφανίσει αυτόματα όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες μας που μπορείς να προσθέσεις στο καλάθι σου μαζί με το προϊόν.
Η εξαργύρωση των πόντων γίνεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου και συγκεκριμένα στο 4ο Βήμα: Πληρωμή & Ολοκλήρωση. Εφόσον συμπληρώσεις τον αριθμό της Alpha Bonus κάρτας σου, αυτόματα θα εμφανιστεί το υπόλοιπο των Bonus πόντων σου όπου και θα σου δίνεται η επιλογή να εξαργυρώσεις το πλήθος των bonus πόντων που επιθυμείς. Με την επιλογή των πόντων θα δεις αυτόματα την τιμή του προϊόντος που έχεις επιιλέξει να προσαρμόζεται αντιστοίχως.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να πατήσεις εδώ.
Το κουπόνι της δωροεπιταγής σου μπορείς να το χρησιμοποιήσεις εφόσον επιλέξεις το προϊόν που θέλεις. Στο καλάθι σου θα δεις την επιλογή "έχεις κουπόνι ή δωροεπιταγή;". Με το που εισάγεις το κουπόνι σου θα δεις το συνολικό ποσό στο καλάθι να έχει αλλάξει.

Σημαντικές πληροφορίες:

  1. μπορείς να χρησιμοποιήσεις μόνο 1 κουπόνι για κάθε καλάθι αγορών
  2. τους όρους χρήσης κουπονιών από ανακύκλωση κλιματιστικού θα τους βρεις εδώ.
  3. τους όρους χρήσης κουπονιών από ανακύκλωση λευκών συσκευών θα τους βρεις εδώ.
Τη δωροκάρτα σου (Gift card) μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις κατά την παραγγελία σου και συγκεκριμένα στο σημείο που επιλέγεις "Μέθοδος πληρωμής & Στοιχεία παράδοσης". Εκεί θα δεις το πεδίο "Έχεις δωροκάρτα". Το επιλέγεις , συμπληρώνεις απλά τον κωδικό της και ολοκληρώνεις την παραγγελία σου.
Μπορούμε εμείς να αναλάβουμε την παραλαβή και προώθηση της συσκευής σου προς ανακύκλωση. Αναλυτικές οδηγίες για αυτή την ενέργεια θα βρεις εδώ.
Η ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών είναι σημαντική τόσο για την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής μας όσο για την προστασία του περιβάλλοντος, την προστασία της υγείας μας και την εξοικονόμηση ενέργειας και φυσικών πόρων. Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρεις το οικονομικό όφελος από την ανακύκλωση Λευκών Συσκευών.
Το κουπόνι της δωροεπιταγής θα το παραλάβεις μέσω SMS (στον αριθμό κινητού που είχες δώσει κατά την παραγγελία σου) εντός 7 ημερών από την παράδοση του προϊόντος στο χώρο σου. Αν ωστόσο το χρονικό περιθώριο των 7 ημερών έχει παρέλθει, στείλε μας το μήνυμά μου μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ. και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.
Μπορείς να καλέσεις στο τηλεφωνικό μας κέντρο 2102899999 και επιλέγοντας την επιλογή 1 ένας εξειδικευμένος σύμβουλος πωλήσεων θα προχωρήσει με την καταχώρηση της παραγγελίας σου και θα σε ενημερώσει για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για αγορά με μειωμένο ή μηδενικό (απαλλαγή) ΦΠΑ.
Κάτω από τιμή κάθε προϊόντος θα βρεις τις αντίστοιχες ενδείξεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα. Οι ενδείξεις "Διαθέσιμο για παραλαβή» , "Διαθέσιμο για αποστολή" και "Διαθέσιμο - Ειδική παραγγελία" σημαίνουν ότι τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα. Οι ενδείξεις "Αναμένεται σύντομα" και "Κατόπιν παραγγελίας" σημαίνουν ότι τα προϊόντα δεν είναι άμεσα διαθέσιμα.
Επίσης, τα προϊόντα με σήμανση “Τελευταία τεμάχια” σημαίνει ότι διαθέτουν περιορισμένο απόθεμα τόσο στις κεντρικές αποθήκες όσο και στο σύνολο καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, με αποτέλεσμα μέχρι την καταχώρηση της παραγγελίας ενδεχομένως να έχουν εξαντληθεί.
Η συγκεκριμένη ένδειξη αφορά συνήθως σε εκθεσιακό προϊόν οπότε και δεν είναι δυνατή η κράτησή του μέσω του kotsovolos.gr, ούτε η αποστολή του στο χώρο σου καθώς θα πρέπει να απευθυνθείς στο εκάστοτε κατάστημα και να επιβεβαιώσεις τόσο το απόθεμα όσο και την κατάσταση του προϊόντος.
Στα προϊόντα με σήμανση "Κατόπιν παραγγελίας" ή "Αναμένεται Σύντομα", ο μέσος χρόνος παραλαβής τους στις κεντρικές μας αποθήκες είναι 15 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που καταχωρήσεις την παραγγελία σου. Σε περίπτωση καθυστέρησης απο τον εκάστοτε προμηθευτή θα ενημερωθείς με SMS ή τηλεφωνικά.
Αρχικά θα πρέπει στη σελίδα που περιγράφεται αναλυτικά το προϊόν που σε ενδιαφέρει να εμφανίζεται η ένδειξη "Διαθέσιμο για παραλαβή" ή "Διαθέσιμο μόνο από το κατάστημα. Ακριβώς κάτω απο αυτή την ένδειξη πληκτρολογείς τον Τ.Κ. που σε εξυπηρετεί. Αν το προϊόν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα του Τ.Κ. που έδωσες, αυτό το κατάστημα θα εμφανιστεί πρώτο. Στη συνέχεια θα εμφανιστούν όλα τα καταστήματα στα οποία το προϊόν είνα διαθέσιμο.
ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Μπορείς να παρακολουθείς σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη της παραγγελίας σου μέσω του παρακάτω συνδέσμου https://www.kotsovolos.gr/order-tracking. Παράλληλα, για τις παραγγελίες με μικρό όγκο, που διακινούνται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier), θα λάβεις ενημέρωση μέσω SMS με τον αριθμό φορτωτικής (voucher) ώστε να μπορείς να παρακολουθείς την πορεία της παράδοσης. Για τις παραγγελίες με μεγάλο όγκο, που παραδίδονται μέσω φορτηγού, θα λάβεις ενημέρωση μέσω sms (μία μέρα πριν την παράδοση) με το δίωρο που θα πραγματοποιηθεί η παράδοση.
Μην ανησυχείς. Μπορείς να βρεις το voucher της αποστολής σου μέσω του συνδέσμου της Εξέλιξης παραγγελίας που θα βρεις εδώ συμπληρώνοντας απλά τον αριθμό της παραγγελίας σου και το κινητό επικοινωνίας που μας δήλωσες κατά την καταχώρησή της. Εάν ωστόσο δεν έχεις αυτά τα στοιχεία διαθέσιμα, μπορείς να μας στείλεις το αίτημά σου μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ και εμείς θα σου απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.
Για την ταχύτερη παράδοση της παραγγελίας σου, επιλέγουμε τα προϊόντα που έχεις επιλέξει από όλους τους διαθέσιμους αποθηκευτικούς χώρους μας και όχι μόνο από την κεντρική μας αποθήκη. Αυτό, όταν συμβεί, θα έχει ως αποτέλεσμα να λαβεις τμηματικά κάποια από τα προϊόντα της παραγγελίας σου. Η συνολική παράδοση της παραγγελίας ολοκληρώνεται συνήθως εντός 7 εργάσιμων ημερών. Σε κάθε περίπτωση θα σε ενημερώσουμε μέσω SMS για την αποστολή τους. Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρεις αναλυτικά τα στοιχεία της παραγγελίας σου αλλά και τις πληροφορίες για την κάθε αποστολή της παραγγελίας σου. https://www.kotsovolos.gr/order-tracking
Αρκεί να απευθυνθείς σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα μας εντός 7 ημερολογιακών ημερών για κινητά και εντός 10 ημερολογιακών ημερών για οποιαδήποτε άλλη κατηγορία, προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς και το προϊόν με όλη του τη συσκευασία για να γίνει άμεσα αντικατάσταση. Ειδικά για τα μεγάλα σε όγκο προϊόντα στείλε μας το μήνυμα σου μέσω της Φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου το συντομότερο δυνατό για να ορίσουμε τις λεπτομέρειες της αντικατάστασης. Περισσότερες πληρογορίες για την πολιτική επιστροφών θα βρεις εδώ.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να μας στείλεις το αίτημά σου, αναφέροντας τα σημεία που πρέπει να διορθωθούν, μέσω της Φόρμας επικοινωνίας (επιλογή Θέλω να ρωτήσω κάτι άλλο - Αντίγραφο απόδειξης/τιμολογίου) που θα βρεις εδώ.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Σε περίπτωση που θέλεις να ακυρώσεις το σύνολο της παραγγελία σου ή απλά να αφαιρέσεις κάποιο ή κάποια προϊόντα που είχες επιλέξει, μπορείς να το κάνεις εύκολα και γρήγορα μέσω του παρακάτω συνδέσμου επιλέγοντας το Ακύρωση παραγγελίας. https://www.kotsovolos.gr/order-tracking
Η εντολή ακύρωσης της συναλλαγής από την Κωτσόβολος γίνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που καθυστερήσει η πίστωση των πόντων σου θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την τράπεζα σου.
Στείλε μας αυτό που θες να αλλάξεις στην παραγγελία σου μέσω της Φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ. και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.
Σημαντικό: σε περίπτωση που θέλεις απλά να αφαιρέσεις κάποιο ή κάποια προϊόντα της παραγγελίας σου, μπορείς να το κάνεις εύκολα και γρήγορα μέσω του παρακάτω συνδέσμου. Επιλέγεις το Ακύρωση παραγγελίας και κατόπιν την επιλογή "επιλογή προϊόντων προς αφαίρεση". https://www.kotsovolos.gr/order-tracking
Μπορείς να επιλέξεις ποιο ή ποια προϊόντα της παραγγελίας σου θέλεις να αφαιρέσεις εύκολα και γρήγορα μέσω του παρακάτω συνδέσμου. Επιλέγεις το Ακύρωση παραγγελίας και κατόπιν την επιλογή "επιλογή προϊόντων προς αφαίρεση".
https://www.kotsovolos.gr/order-tracking
Μπορείς να μας στείλεις το μήνυμά σου μέσω της Φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ με την υπηρεσία που επιθυμείς και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.
Για προϊόντα με μικρό όγκο και εφόσον το προϊόν δεν έχει αποσυσκευαστεί, μπορείς να το επιστρέψεις σε οποιοδήποτε κατάστημα μας και να επιλέξεις ή να αγοράσεις κάποιο άλλο προϊόν ή να σου επιστραφούν τα χρήματα σου εντός 14 εργάσιμων ημερών. Για προϊόντα με μεγάλο όγκο, στείλε μας το μήνυμα σου μέσω της Φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουμε. Περισσότερες πληρογορίες για την Πολιτική Επιστροφών θα βρεις εδώ.
Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή της. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών. Περισσότερες πληρογορίες για την πολιτική επιστροφών θα βρεις εδώ.
ΠΛΑΝΟ ΔΟΣΕΩΝ
Όλες τις πληροφορίες για αγορά με το Πλάνο δόσεων Κωτσόβολος θα τις βρεις εδώ. Εν συντομία τα δικαιολογητικά που θα χρειαστούμε από εσάς είναι το τελευταίο σας εκκαθαριστικό σημείωμα και την ταυτότητά σας. Εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από την αίτησή σας θα σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.
Όχι, δεν είναι απαραίτητο. Είτε κάνεις την αγορά σου μέσω του kotsovolos.gr είτε τηλεφωνικώς στο 210 2899999, σου δίνεται η επιλογή να μας στείλεις ηλεκτρονικά τα απαραίτητα δικαιολογητικά αλλά και η επιλογή να σου στείλουμε εμείς μέσω courier τη σύμβαση για να την υπογράψεις.
Εφόσον έχεις υποβάλει την παραγγελία σου, θα λάβεις τηλεφωνική ενημέρωση εντός 2-3 εργάσιμων ημερών αναφορικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σου. Επιπλέον, μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της παραγγελίας σου μέσω του παρακάτω συνδέσμου https://www.kotsovolos.gr/order-tracking
Όχι. Θα πρέπει να προχωρήσεις σε νέα παραγγελία επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το Πλάνο δόσεων Κωτσόβολος και εμείς θα σε ενημερώσουμε για την έγκριση του.
Θα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιο κατάστημα Κωτσόβολος με την ταυτότητα σου ή να καλέσεις στην εξυπηρέτηση πελατών Κωτσόβολος στο 2102899999
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Αρκεί μόνο να μας στείλεις το αίτημά σου μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείς εδώ. Επιλέγεις απο το μενού Πλάνο Δόσεων-Καταχώρηση αποδεικτικού πληρωμής δόσης, επισυνάπτεις το καταθετήριο σου βάζοντας τα σχόλιά σου και θα προχωρήσουμε άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για τη διόρθωση στην πληρωμή της δόσης.
Αρκεί μόνο να μας στείλεις το αίτημά σου μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ. Εφόσον συμπληρώσεις τα απαιτούμενα πεδία και μας επισυνάψεις το καταθετήριο σου θα προχωρήσουμε άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για τη σωστή εξόφληση της δόσης σου.
Η πληρωμή γίνεται εύκολα και γρήγορα μέσω web banking, τηλεφωνικώς στο 210-2899999 και φυσικά σε οποιοδήποτε κατάστημα Κωτσόβολος. Δείτε εδώ αναλυτικές πληροφορίες για τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής δόσεων.
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ K-SUPPORT
Ό,τι και αν έχει συμβεί, από όπου και αν έχεις αγοράσει τη συσκευή σου (smartphone, laptop, tablet), μπορούμε να σε εξυπηρετήσουμε σε οποιοδήποτε κατάστημα Κωτσόβολος που διαθέτει service corner τα οποία θα βρεις εδώ. Για συσκευές μεγάλου όγκου, στείλε μας το μήνυμά σου μέσω της Φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ. Εμείς θα αναλάβουμε να δηλώσουμε τη βλάβη και ένας εξειδικευμένος τεχνικός θα σε καλέσει για ραντεβού στο χωρο σου.
Για κινητά και προϊόντα computing, θα λάβεις ενημέρωση μέσω SMS σε όλη τη διάρκεια της επισκευής, από τη στιγμή που θα ξεκινήσει ο έλεγχος μέχρι την ολοκλήρωση της επισκευής. Για τα υπόλοιπα προϊόντα στείλε μας το μήνυμά σου στη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις εδώ και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.
Η επίδειξη / εγκατάσταση πραγματοποιείται μέσα σε 48 ώρες από την παράδοση της συσκευής στο χώρο σου. Ένας εξειδικευμένος τεχνικός θα σε καλέσει στο κινητό που έχεις δώσει κατά την παραγγελίας σου για να ορίσετε από κοινού το ραντεβού της εγκατάστασης/επίδειξης.
Μπορούμε να σου στείλουμε ένα αντίγραφο της σύμβασής σου όπου περιγράφονται αναλυτικά όλα τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας K-Support που είχες επιλέξει. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μας στείλεις το αίτημά σου στη φόρμα επικοινωνίας που θα βρεις εδώ.
Εάν δεν θυμάσαι τους κωδικούς σου, μπορείς εύκολα και γρήγορα να κάνεις επαναφορά του κωδικού σου εδώ. Θα χρειαστεί να συμπληρώσεις το email σου στο αντίστοιχο πεδίο και θα σου στείλουμε ένα email με τις απαραίτητες οδηγίες.